Regulamin Dojo/RODO

REGULAMIN

  1. W zajęciach prowadzonych w Klubie Aikido Hanami Dojo Łódź (dalej „Klub”) mogą przystąpić osoby, które: wypełniły i podpisały Deklarację Członkowską wraz z oświadczeniem o stanie zdrowie (w przypadku osób niepełnoletnich konieczny jest podpis rodzica lub opiekuna prawnego),  opłaciły składkę członkowską za dany miesiąc,  zapoznały się i zaakceptowały Regulamin/Etykietę Dojo, informację RODO oraz zasady płatności obowiązujące w Klubie (zakładki Regulamin/Etykieta oraz Treningi/Opłaty na stronie www. aikido-hanamidojo.pl).
  2.  Obowiązuje miesięczny okres próbny po którym nastąpi decyzja o przyjęciu lub odmowie przyjęcia nowego członka do klubu.
  3. Opłata klubowa jest uśredniona w skali roku i jest identyczna dla każdego miesiąca niezależnie od świąt i dni wolnych. Obowiązuje również w sezonie wakacyjnym z wyłączeniem osób przebywających w Łodzi czasowo w związku z nauką lub studiami. Jest to opłata członkowska, niezależna od ilości zajęć, w których osoba brała udział.
  4. Opłatę członkowską należy wnosić do 10 – go każdego miesiąca. Ze względu na warunki ubezpieczenia klubu, osoby które nie uregulowały płatności po tym terminie nie będą mogły przystąpić do zajęć na macie, aż do uregulowania zaległości.
  5. Składka klubowa jest indeksowana zgodnie ze wzkaznikiem inflacji podawanym przez GUS. Niezaleznie od inflacji klub zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości składki członkowskiej, o czym członkowie klubu będą informowani z wyprzedzeniem dwóch miesięcy.
  6. Instruktor w indywidualnych przypadkach może ustalić odrębne zasady płatności za zajęcia.
  7. Aktywnym członkiem klubu jest osoba nie zalegająca ze składkami i regularnie biorąca udział w treningach.
  8. Osoby zalegające ze składkami dłużej niż 2 miesiące bez indywidualnych uzgodnień będą automatycznie zawieszane w prawach członka Klubu, włącznie z uczestnictwem w treningach, aż do momentu uregulowania zaległości. Nie wywiązywanie się z opłat klubowych przez okres 3-ch miesięcy będzie traktowane jako rezygnacja z członkostwa w klubie.
  9. Klub i prowadzący treningi nie odpowiadają za osoby niepełnoletnie pozostające poza salą ćwiczeń. Opieka instruktora obejmuje wyłącznie osoby przebywające na macie podczas treningu. Prosimy o zapewnienie osobom niepełnoletnim opieki w drodze na i z treningu.
  10. Klub nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni.
  11. Uczestnik treningu zobowiązany jest do wykonywania poleceń instruktora.
  12. Klub nie ponosi odpowiedzialności za fakty zatajone przez uczestnika zajęć w szczególności za zatajenie choroby lub kontuzji. 
  13. W przypadku urazu, kontuzji, złego samopoczucia uczestnik jest zobowiązany natychmiast powiadomić instruktora prowadzącego o swojej dolegliwości.
  14. Instruktor ma prawo usunąć, wyprosić z zajęć uczestnika w celu zapewnienia bezpieczeństwa innym ćwiczącym.
  15. Instruktor ma prawo przesuwać uczestników pomiędzy grupami treningowymi.
  16. W razie wątpliwości co do stanu zdrowia ćwiczącego, instruktor ma prawo poprosić o przedstawienie stosownego zaświadczenia lekarskiego.
  17. W przypadku osób bez przynależności klubowej chcących wziąć udział w treningu obowiązuje opłata jednorazowa (zakładka Treningi/Opłaty). Decyzję o dopuszczeniu do treningu każdorazowo podejmuje instruktor.
  18. Wszelkie odstępstwa od regulaminu muszą być uzgadniane z Klubem, instruktorem indywidualnie.
  19. Bez zgody instruktora i klubu, Dojo nie może być użyte do innych celów niż nauka AIKIDO IWAMA.
  20. Klub może publikować zdjęcia członków na stronie internetowej www.aikido-hanamidojo.pl, oraz na klubowej stronie na portalu Facebook i innych portalach społecznościowych (zdjęcia z treningów, obozów i seminariów aikido).
  21. Niniejszy regulamin obowiązuje od momentu podpisania dokumentów wymienionych w punkcie 1. Regulaminu Klubu.
  22. Ostateczną decyzję o przyjęciu nowego członka podejmuje klub Aikido Hanami Dojo Łódź – zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia do klubu bez podania przyczyny.

Aneks do regulaminu klubu Hanami Dojo, obowiązujący w czasie epidemii Covid – 19

  1. Instruktor w pierwszym dniu przyjęcia adeptów do grup w klubie , przeprowadza instruktaż dotyczący zasad obowiązujących w Dojo oraz przeprowadza pogadanki i warsztaty w zakresie bezpieczeństwa w czasie treningów.
  2. Żaden nauczyciel nie ma prawa organizować wyjść z dziećmi poza teren Dojo.
  3. Instruktorzy są zobowiązani o wyjątkową troskę o higienę rąk u dzieci, szczególnie przed i po zajęciach, po skorzystaniu z toalety,. Instruktorzy wdrażają dzieci do przestrzegania zasad i instrukcji mycia, dezynfekcji rąk, prawidłowego nakładania i zdejmowania maseczki i rękawiczek zgodnie z zaleceniami GIS.
  4. Przy głównych wejściach do budynku, toaletach wywieszone są plakaty z zasadami prawidłowego mycia rąk, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji rąk – instrukcje dezynfekcji rąk.
  5. W czasie zajęć instruktorzy oraz adepci nie korzystają z maseczek i rękawiczek ochronnych.
  6. Do przyprowadzania i odbierania dzieci z zajęć uprawniony jest wyłącznie rodzic/opiekun prawny dziecka lub osoba upoważniona na piśmie zgodnie z procedurą RODO.
  7. Na zajęcia rodzic przyprowadza wyłącznie dziecko zdrowe, bez objawów chorobowych takich jak katar, kaszel, wysypka, gorączka, duszności, ból mięśni, brzucha, głowy, biegunka.
  8. Dzieci i młodzież przychodzą na zajęcia w czystych, świeżych ubraniach. Młodsze dzieci przyprowadzane są przez osoby zdrowe. Ubrania z poprzedniego dnia mają być uprane i zdezynfekowane w domu.
  9. Rodzic ma obowiązek przedstawić – „Zgłoszenie dziecka do uczestnictwa w zajęciach” do pobrania ze strony klubu lub wypełnienia na miejscu – gotowe druki.
  10. Zgodnie z wytycznymi GIS nie można na zajęcia wysłać dziecka, u którego w rodzinie jeden z domowników przebywa na kwarantannie.
  11. Rodzic przyprowadzający lub odbierający dziecko z zajęć może wchodzić na teren placówki jedynie do miejsca wyznaczonego z zachowaniem zasady -jeden rodzic z dzieckiem i w odstępie 2 metrów od kolejnego rodzica z dzieckiem. Musi posiadać rodzic maseczkę zakrywającą usta i nos oraz rękawiczki jednorazowe.
  12. Rodzice dzieci nie wchodzą do szatni.
  13. Rodzic przy wejściu jest zobowiązany skorzystać z płynu dezynfekcyjnego znajdującego się w dozowniku bezdotykowym przy wejściu głównym do placówki w której odbywają się zajęcia
  14. Rodzice nie przebywają na terenie placówki dłużej niż istnieje potrzeba.
  15. Instruktor ma prawo zmierzyć temperaturę osoby która chce uczestniczyć w zajęciach ,o ile zaistniało podejrzenie podwyższonej temperatury ciała. Temperatura mierzona jest bezdotykowo w okolicach czoła.
  16. Na zajęcia przyjmowane są dzieci z temperaturą nie wyższą niż 37 stopni Celsjusza.
  17. Rodzic /prawny opiekun przebywający w sytuacji wyjątkowej na terenie obiektu, ma obowiązek założyć maseczkę na usta i nos oraz zdezynfekować ręce przed wejściem.
  18. Jeżeli instruktor zauważy, że dziecko ma objawy chorobowe sugerujące chorobę zakaźną ,może podjąć decyzję o nie przyjęciu dziecka na zajęcia.
  19. W przypadku podejrzenia zarażeniem wirusem COVID-19 obowiązują procedury ochrony uczniów i pracowników obiektu.
  20. Rodzic odbierający dziecko z zajęć powinien być wyposażony w maseczkę zasłaniającą nos i usta oraz rękawiczki. Przed wejściem do wyznaczonego obszaru, powinien użyć płynu dezynfekującego.
  21. Przed i po zakończeniu zajęć instruktor dezynfekuje ręce każdemu uczestnikowi treningów.
  22. Przed i po zakończeniu zajęć instruktorzy dezynfekują sobie ręce.
  23. Dezynfekcja rąk odbywa się przed każdym wejściem na salę gimnastyczną (Dojo)
  24. Wszelkie informacje na temat dziecka rodzic może uzyskać bezpośrednio od instruktora, przez kontakt mailowy , telefoniczny lub ustny z zachowaniem odpowiedniej odległości.
  25. Dzieci przynoszą na zajęcia tylko i wyłącznie strój do ćwiczeń oraz obuwie zmienne.
  26. Napoje oraz woda do picia zostaje w szatni.
  27. Z dziećmi młodszymi wyjście do WC odbywa się w obecności instruktora, który po powrocie dezynfekuje dłonie sobie oraz dziecku.
  28. Jeżeli rodzic nie wyraża zgody na dezynfekcję dłoni swojemu dziecku środkami jakimi dysponuje klub, ma obowiązek dostarczenia osobistych środków do dezynfekcji dłoni.
  29. Jeżeli instruktor stwierdzi że dziecko nie jest przygotowane do zajęć (brak stroju i obuwia zmiennego, strój jest brudny lub dziecko nie dba o higienę osobistą) nie zezwoli na uczestnictwo w tych zajęciach.

INFORMACJA RODO

W związku z wejściem w życie – w dniu 25 maja 2018 r. – rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1; dalej : RODO , niniejszym informuję, że:

        1. Klub aikido Hanami Dojo Łódź przetwarza Pani/Pana dane osobowe w związku z przynależnością do klubu Hanami Dojo.
        2. Administratorem danych osobowych jest Klub aikido Hanami Dojo Łódź, a dane te są przetważane przez instruktorów klubu.

Administrator danych informuje, że:

  1. Przetwarzanie przez klub Hanami Dojo dane osobowe członków klubu oraz kandydatów na członków klubu pochodzą wyłącznie od osób, których dotyczą.
  2. Podanie danych osobowych klubu Hanami Dojo jest dobrowolne, lecz niezbędne do uzyskania i zachowania członkostwa w klubie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia uzyskanie członkostwa w klubie Hanami Dojo. Żądanie ograniczenia przetwarzania danych osobowych albo ich usunięcia jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o członkostwo klubu albo z wystąpieniem z klubu.
  3. Kontakt z Administratorem danych osobowych jest możliwy za pośrednictwem e-mail – hanamidojo@wp.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe:
    • podane w deklaracji członkowskiej lub później (na przykład pocztą elektroniczną), są
      przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B i f RODO;
    • przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przynależnością do klubu Hanami Dojo
      wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (nie są przetwarzane w celach handlowych);
    • będą przechowywane przez okres przynależności do klubu, a także po ustaniu członkostwa przez czas zgodny z przepisami prawa, a w przypadku prawnie usprawiedliwionych celów Administratora – przez czas ich realizacji;
    • nie są przetwarzane w formie profilowania analitycznego, sprzedażowego ani też jakichkolwiek pomiarów;
    • nie są przekazywane żadnym innym podmiotom;
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania albo usunięcia.
  6. Wyraża Pan/Pani zgodę na używanie wizerunku na zdjęciach związanych z działalnością klubu – zdjęcia z treningów, staży aikido, zamieszczane na stronie klubu: www.aikido-hanamidojo.pl i na profilu Facebook.
  7. W razie uznania, że przetwarzanie przez klub Hanami Dojo dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.